Doprava a platba

Doručenie a ceny

Doručenie prebieha obvykle nasledujúci pracovný deň od zaplatenia objednávky. Cena za dopravu sa platí iba raz bez ohľadu na množstvo produktov v objednávke. Doprava zadarmo nad 50€. 

Upozornenie!!

Pri kuriérovi DPD nie je možná platba v hotovosti na dobierku.

Jedná sa o najrýchlejší a najlacnejší spôsob dopravy v našom eshope. Doba dodania je 1-2 prac.dni. Táto možnosť dopravy nepodporuje platbu v hotovosti na dobierku, takže za tovar je potrebné zaplatiť vopred kartou. Platba kartou je zabezpečená platobnou bránou Stripe. Cena kuriéra DPD je 3,60 €. Pri nákupe nad 50€ je doprava zadarmo.

Doba dodania 3-5 pracovných dní. Cena dopravy:  4,20 €.  Pri nákupe nad 50 € je doprava zadarmo. Cena dobierky je 1,50 €.

Ako môžem platiť?

Zrušili sme platbu bankovým prevodom, pretože prevod môže trvať až 2 dni, preto odporúčame platbu kartou.

Rýchla a bezpečná platba za tovar platobnou kartou (kreditnou alebo debetnou) cez internet prostredníctvom platobnej brány Stripe. Platiť je možné platobnými kartami VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

Po zaplatení prosím počkajte 3 až 4 sekundy, aby platba prebehla korektne. Informáciu o vašej platbe získame obratom a môžeme tak ihneď spracovať vašu objednávku.

Klasická forma platby za objednávku, kedy zásielku zaplatíte pri preberaní na pošte alebo kuriérovi Slovenskej pošty. Ihneď po zadaní objednávky vám zašleme na email súhrn objednávky. Vždy si prosím pripravte potrebný obnos, urýchlite tým odovzdanie zásielky. Tovar môžete uhradiť aj platobnými kartami VISA, Maestro a MasterCard. Platba na dobierku je spoplatnená sumou 1,50 €.

Reklamácia

Nároky zo zodpovednosti za chybu výrobkov má právo zákazník uplatniť v zákonnom rozsahu a pri splnení zákonom daných podmienok písomne u predávajúceho, a to buď emailom na: info@herbalive.sk, alebo v listinnej podobe na adresu Patrik Pavlík, Puškinova 2574/5,  911 01 Trenčín, Slovensko

Odstúpenie od zmluvy

Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru . Zákazník môže odstúpiť od zmluvy písomne, buď elektronickou správou odoslanou na emailovú adresu info@herbalive.sk, alebo v listinnej podobe, a to poslaním na adresu Patrik Pavlík, Puškinova 2574/5,  911 01 Trenčín, Slovensko. Formulár na vrátenie tovaru si môžete stiahnúť tu. Zákazník vráti tovar na adresu Patrik Pavlík, Puškinova 2574/5,  911 01 Trenčín, Slovensko, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy nesie zákazník náklady na vrátenie tovaru. Zákazník nemôže od zmluvy odstúpiť v prípade dodania tovaru v uzavretom obale, ktorý zákazník z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť. Ustanovenia tohto odseku o odstúpení od zmluvy sa neuplatňujú na dodávku potravín, nápojov alebo iného tovaru bežnej spotreby dodávaného do zákazníkovej domácnosti alebo na iné miesto, ktoré zákazník určil (§1, ods.2, písm. h, z.č. 102/2014 Zz).

Vrátenie peňažných prostriedkov zaplatených zákazníkom bude v prospech zákazníka uskutočnené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Tieto prostriedky budú odoslané na bankový účet, ktorý zákazník uvedie do formulára na vrátenie. Internetový obchod však nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky zákazníkovi skôr, než mu zákazník tovar odovzdá.

 Povinnosť úhrady prepravných nákladov pri neprevzatí zásielky na dobierku.

Objednaním tovaru z online obchodu Herbalive.sk a potvrdením odoslania objednávky je uzatvorená platná kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim na základe § 43a zákona č. 40/1964 Zb. Odstúpením od kúpnej zmluvy je teda možné v zákonom daných dôvodoch.

Pre odoslanie objednávky je potrebné kliknutie na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.

Tým bol kupujúci (spotrebiteľ) pred uzavretím objednávky oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu podľa § 4, ods. 2. zákona č. 102/2014 Zb. t.j. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo obchodných priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Ako kupujúci máte teda povinnosť zaplatiť kúpnu cenu a objednanú vec prevziať. Túto povinnosť vám ukladá § 588 zákona č. 40/1964 Zb.

Neprevzatím zásielky bez udania dôvodu teda dochádza k porušeniu kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho podľa § 588 zákona č. 40/1964 Zb. a vzniká tým povinnosť uhradiť predávajúcemu vzniknutú škodu t.j. náklady na prepravu tovaru a uskladnenie u prepravnej spoločnosti, ktoré musel predávajúci uhradiť podľa § 420, § 442, § 592 a § 593 zákona č. 40/1964 Zb.

Pokiaľ si zásielku kupujúci bez udania dôvodu neprevezme, jedná sa z jeho strany o porušenie kúpnej zmluvy a kupujúci týmto nesie zodpovednosť za škodu, ktorá vzniká predajcovi. Kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu všetky náklady vynaložené na zaslanie, uloženie a vrátenie balíka prepravnou spoločnosťou.